REKLAMA
REKLAMA

Intermarche: Rozwijamy półkę artykułów bio i fitness

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2010 13:51

Sieć supermarketów Intermarche z początkiem roku wprowadziła markę własną produktów specjalistycznych. W ofercie znalazło się 20 produktów z kategorii bio i fitness.

REKLAMA

Docelowo do końca przyszłego roku na półkach ma się znaleźć 80 produktów z tej kategorii pod marką własną. 

W sklepach Intermarche oferowane są trzy kategorie cenowe pod marką własną: najwyższa półka Selection, gdzie oferowanych jest 200 produktów, średnia półka cenowa oraz kategoria produktów mini cena, obecnie nazywana top budget, gdzie dostępnych jest 100 produktów. Również ta półka podstawowych tanich artykułów ma zostać rozszerzona do 200 pozycji.

Obecnie w ramach Intermarche działa 145 sklepów, do końca 2012 roku ma ich być 307. 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA