PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Intermarche: Świeże ryby i owoce morza to niedoceniane działy

Autor: portalspożywczy.pl 21 października 2009 12:22

Grupa Muszkieterów wprowadziła na polski rynek nowy koncept sklepów. Jedną z ewidentnych zmian, w porównaniu z poprzednim typem sklepów, jest mocno rozbudowany dział produktów świeżych. Firma zapowiada dalsze inwestycje w rozwój tej kategorii produktów.

- Nowy koncept będzie się różnił od obecnie rozwijanych przez nas sklepów m.in. dużym działem ryb świeżych i owoców morza. Zwykle w polskich sklepach ta sekcja jest bardzo okrojona. Szczególnie, że rozbudowane stoiska rybne są jedynie w kilkunastu placówkach. Obecnie ten dział ma śladowy udział w obrotach naszych sklepów ale chcemy to zmienić - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Feruga, członek zarządu ITM Polska, spółki odpowiedzialnej za rozwój Grupy w Polsce.
- Nasz nowy koncept będzie akcentował działy z produktami świeżymi. Powiększony zostanie dział owoców i warzyw, który stale zwiększa swój udział w obrotach poszczególnych placówek. Obecnie generuje on 5-7 proc. obrotów i naszym zdaniem ten udział będzie rósł - tłumaczy Marek Feruga.
I dodaje: - Chcemy aby udział działów z produktami świeżymi przekroczył 50 proc. udziału w obrocie naszych sklepów. Obecnie średnia waha się między 45-47 proc., w najlepszych sklepach przekracza 50 proc. Należy dodać, że we Francji działy z produktami świeżymi generują aż 57 proc. obrotów tamtejszych placówek handlowych - podsumowuje przedstawiciel Grupy Muszkieterów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane