REKLAMA
REKLAMA

Intermarche szuka klientów w nowym miejscu

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 10 lipca 2009 09:09

Intermarche szuka klientów w nowym miejscu

Intermarche zdecydowało się na uruchomienie pierwszego sklepu działającego przy swojej stacji paliw. Pozornie mogłoby się wydawać, że w ten sposób mniej osób będzie zainteresowanych zrobieniem zakupów w pełnoformatowych sklepach Intermarche. Innego zdania jest jednak Magdalena Jończak z Deloitte Business Consulting SA.

REKLAMA

- Decyzja odnośnie takiego modelu wynikła prawdopodobnie z analizy zachowań zakupowych klientów stacji. Być może okazało się, że duża część z kierowców przyjeżdża tylko na stację zatankować i nie wchodzi do sklepu - twierdzi nasza rozmówczyni.

- Zakup w takim sklepiku przystacyjnym ma charakter impulsowy i zwykle świadomość porównawcza ceny danego towaru wśród klientów nie jest aż tak wysoka. Dlatego też tego typu sprzedaż raczej nie kanibalizuje sprzedaży właściwego sklepu a pozwala generować dodatkową marżę - uważa ekspert z Deloitte.

Według niej może to być bardzo ciekawa koncepcja łączenia biznesu sklepowego i stacyjnego. - Wiele jednak zależeć będzie od konkretnej oferty przystacyjnych sklepów - zaznacza.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA