Intermarche szuka klientów w nowym miejscu

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 10 lipca 2009 09:09

Intermarche szuka klientów w nowym miejscu

Intermarche zdecydowało się na uruchomienie pierwszego sklepu działającego przy swojej stacji paliw. Pozornie mogłoby się wydawać, że w ten sposób mniej osób będzie zainteresowanych zrobieniem zakupów w pełnoformatowych sklepach Intermarche. Innego zdania jest jednak Magdalena Jończak z Deloitte Business Consulting SA.

- Decyzja odnośnie takiego modelu wynikła prawdopodobnie z analizy zachowań zakupowych klientów stacji. Być może okazało się, że duża część z kierowców przyjeżdża tylko na stację zatankować i nie wchodzi do sklepu - twierdzi nasza rozmówczyni.

- Zakup w takim sklepiku przystacyjnym ma charakter impulsowy i zwykle świadomość porównawcza ceny danego towaru wśród klientów nie jest aż tak wysoka. Dlatego też tego typu sprzedaż raczej nie kanibalizuje sprzedaży właściwego sklepu a pozwala generować dodatkową marżę - uważa ekspert z Deloitte.

Według niej może to być bardzo ciekawa koncepcja łączenia biznesu sklepowego i stacyjnego. - Wiele jednak zależeć będzie od konkretnej oferty przystacyjnych sklepów - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7928

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.