Intermarche wprowadza produkty delikatesowe marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 7 sierpnia 2009 09:32

Sieć Intermarche konsekwentnie inwestuje w rozwój produktów pod własnymi markami. Oferta produktów marek własnych sieci obecnie obejmuje produkty ekonomiczne oraz produkty ze średniego segmentu cenowego. - Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach - poinformowano nas w centrali sieci.

W Intermache podkreślają przy rozbudowywania asortymentu własnych produktów nie oznacza, że w ofercie sklepów zabraknie produktów od lokalnych dostawców, przede wszystkim owoców i warzyw oraz pieczywa.

W czerwcu w sieci supermarketów spożywczych Intermarché pojawiło się 13 nowych produktów, a sześć zmieni szatę graficzną. - Sukcesywnie zmienia się podejście klientów do marek własnych, którzy jeszcze dwa lata temu postrzegali je jako alternatywę wyłącznie dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci - podkreślają przedstawiciele Intermarche.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201