Internetowe delikatesy walczą o pierwsze miejsce

Autor: Puls Biznesu 3 lipca 2009 09:13

Frisco.pl Sobbiesława Zasady planuje ekspansję. Na jego drodze stanie m.in. Alma24.pl z grupy Jerzego Mazgaja - zauważa Puls Biznesu. W tym roku frisco.pl zamierza zwiększyć sprzedaż z 7 do 15-20 mln zł. Od 2010 r. planuje rozszerzyć obszar działalności, wejść do Krakowa, Katowic, Wrocławia i Poznania - informuje Puls Biznesu.

Największymi konkurentami Frisco.pl są obecnie internetowe sklepy sieci E.Leclerc, Piotr i Paweł oraz Alma.

- Naszym celem jest zarządzanie największym sklepem internetowym z branży spożywczej zarówno pod względem przychodów, jak i zasięgu - mówi Pulsowi Biznesu Stanisław Krzaklewski, dyrektor delikatesów internetowych Alma24.pl.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane