Irving podpowiada jak ustawiać herbatę, by dobrze rotowała

Autor: dlahandlu.pl 2 września 2009 12:21

Problemem, z którym borykają się właściciele sklepów, jest zaaranżowanie półki z herbatami, tak by towar dobrze rotował. Jak to zrobić? Przede wszystkim należy zadbać o to, by w ofercie znalazły się najczęściej wybierane przez klientów herbaty.

Producent herbaty Irving doradza, by zwrócić uwagę, aby asortyment był proporcjonalny do popytu, tzn. połowę powinny stanowić herbaty czarne, po 14 proc. powinno przypadać na herbaty owocowe i aromatyzowane, 7 proc. na białe i zielone (segment tych herbat rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego też warto zadbać o różnorodność asortymentu), resztę na pozostałe. Zaleca się by herbaty jednej marki były ustawione obok siebie, gdyż w większym bloku marka jest lepiej widoczna dla konsumenta.


Należy zwrócić uwagę na sposób komunikowania cen - powinny być umieszczone w widocznym miejscu na listwie pod produktem, w przypadku promocji cenowych należy wyraźnie pokazać - starą i nową cenę. Na opakowania promocyjne (doklejki, zestawy) warto wygospodarować dodatkowe miejsce „poza półką", np. na standach, ekspozytorach, dzięki temu dodatkowo „przyciągniemy" klienta do kategorii herbat.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane