Jakość obsługi klienta i świeży asortyment budują przewagę konkurencyjną

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2010 14:23

Międzywojewódzka Handlowa Spółdzielnia Inwalidów Warszawa-Zachód nie narzeka na spadki obrotów i brak klientów. Swoją przewagę konkurencyjną buduje wysokim standardem obsługi klienta oraz świeżym asortymentem.

- U nas najważniejsze jest podejście do kupującego. Tym różnimy się od większych sieci handlowych. W ich sklepach klienci są anonimowi, a
pracownicy, mimo iż liczniej reprezentowani, często nie potrafią udzielić klientom konkretnych informacji o towarze czy nowych dostawach - mówi
wiceprezes MHSI Andrzej Boniecki.
Katarzyna Górnicka, kierownik sklepu Spółdzielni przy ul. Grójeckiej dodaje, że dużym atutem jej placówki są świeże produkty. - Kategorią, która bardzo dobrze się sprzedaje są ciasta. Klienci kupują je już od pierwszych minut otwarcia sklepu, czyli od godz. 7 rano, w drodze do pracy. Konsumentom oferujemy też świeże pieczywo i nabiał. Te produkty wyróżniają nas na tle super- i hipermarketów - wyjaśnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    1,48

  • Min

    0,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 694644

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane