Jednorazowe maszynki do golenia sprzedają się coraz lepiej

Autor: dlahandlu.pl 5 marca 2010 10:02

Jednym ze składników oferty chemiczno-przemysłowej sklepu spożywczego powinny być produkty i kosmetyki do golenia. Według analiz rynkowych Nielsena wartość sprzedaży akcesoriów do golenia zwiększa się w ciągu roku o kilkanaście procent. Dlatego warto pamiętać zarówno o akcesoriach, czyli maszynkach, żyletkach i nożykach, jak i kosmetykach do i po goleniu.

- Żyletki zniknęły ze sklepów. W naszym najbardziej popularne są "jednorazowe" maszynki jednoczęściowe, które stanowią większość sprzedaży.

Klienci wybierają pojedynczo pakowane maszynki. Mamy w ofercie opakowania po 5 i 10 sztuk jednak sprzedają się niezmiernie rzadko - twierdzi
sprzedawczyni z warszawskiego sklepu.

Oprócz najprostszych maszynek producenci oferują bardziej zaawansowane, ale i droższe maszynki z kilkoma ostrzami i z możliwością wymiany nożyków. W tym sklepie są one dostępne w bardzo ograniczonym zakresie. Według sprzedawcy klienci nie są nimi zainteresowani.

Większość sprzedawanych kosmetyków , które są używane jednocześnie z maszynkami do golenia, to pianki. - Kupujący lubią pianki i żele do golenia. Na półkach są też kremy do golenia, wybierane głównie przez starszych klientów - twierdzi sprzedawczyni.

W sklepie dostępne są też maszynki do golenia przeznaczone do kobiet. Ich sprzedaż jest wielokrotnie niższa niż męskich, jednak utrzymuje się na
stałym poziomie przez cały rok.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane