Jedynka intensyfikuje działania reklamowe
Sieć handlowa Polski Sklep Jedynka, która działa w Rzeszowie i okolicach prowadzi aktywne działania reklamowe. Sklepy sieci reklamowane są zarówno w lokalnym radiu, na plakatach reklamowych, banerach przy drodze, w internecie oraz poprzez gazetki reklamowe.
Działająca od 1993 roku sieć Polski Sklep Jedynka jest własnością firmy Jedynka. Firma posiada 23 placówki, z czego największa ma powierzchnię 2,4 tys. m kw. Wszystkie sklepy zlokalizowane są na terenie województwa podkarpackiego.
Firma od stycznia 2008 roku prowadzi też sklep internwtowy. Asortyment internetowego sklepu Jedynki to ok. 2,8 tys. produktów. - Jest to mniej niż w naszych tradycyjnych placówkach, gdzie wynosi on od 3 tys. w sklepach o powierzchni ok. 100-200 m kw. do nawet 40 tys. produktów, które oferujemy w naszym największym obiekcie, o powierzchni ok. 2,4 tys. m kw. - mówi Grzegorz Mierzejewski. - Ale to nie jest mało - zastrzega - w wielu dyskontach standardem jest właśnie asortyment na poziomie 2-3 tys. artykułów.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 09:53 Sieć Republika Burgera wchodzi do Łodzi
- 09:49 Biedronka w reklamie zachęca do zakupu wielopaków
- 09:45 Gminy wprowadzają zakaz sprzedaży alkoholu
- 09:38 Grupa Chorten otwiera setny sklep w lubelskim
- 09:31 Pierwszy lokal Meat & Fit w Częstochowie
- 09:28 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- 09:27 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- 09:27 InPost wynajął magazyn w Logicor Łazy
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł