Jedynka intensyfikuje działania reklamowe

Autor: dlahandlu.pl 3 sierpnia 2009 13:09

Sieć handlowa Polski Sklep Jedynka, która działa w Rzeszowie i okolicach prowadzi aktywne działania reklamowe. Sklepy sieci reklamowane są zarówno w lokalnym radiu, na plakatach reklamowych, banerach przy drodze, w internecie oraz poprzez gazetki reklamowe.

Działająca od 1993 roku sieć Polski Sklep Jedynka jest własnością firmy Jedynka. Firma posiada 23 placówki, z czego największa ma powierzchnię 2,4 tys. m kw. Wszystkie sklepy zlokalizowane są na terenie województwa podkarpackiego.

Firma od stycznia 2008 roku prowadzi też sklep internwtowy. Asortyment internetowego sklepu Jedynki to ok. 2,8 tys. produktów. - Jest to mniej niż w naszych tradycyjnych placówkach, gdzie wynosi on od 3 tys. w sklepach o powierzchni ok. 100-200 m kw. do nawet 40 tys. produktów, które oferujemy w naszym największym obiekcie, o powierzchni ok. 2,4 tys. m kw. - mówi Grzegorz Mierzejewski. - Ale to nie jest mało - zastrzega - w wielu dyskontach standardem jest właśnie asortyment na poziomie 2-3 tys. artykułów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,51

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane