Jedynka: Sprzedaż win wzrosła trzykrotnie dzięki wydzieleniu całodobowego stoiska

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 16 lutego 2010 07:46

Jedynka: Sprzedaż win wzrosła trzykrotnie dzięki wydzieleniu całodobowego stoiska

Sieć Jedynka zachęca swoich klientów do zmiany przyzwyczajeń i kupowania wina zamiast piwa czy wódki. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedaż tego trunku zwiększyła się trzykrotnie. Wszystko za sprawą całodobowego stoiska z alkoholami, działającego od ubiegłego roku w sklepie przy ul. Podwisłocze 3 w Rzeszowie.


 

- Oferujemy 3,5 tys. gatunków win w konkurencyjnych cenach. We wrześniu 2009 roku zorganizowaliśmy Rzeszowskie Targi Wina, które także przyczyniły się do promocji tego produktu - mówi w rozmowie z nami Grzegorz Mierzejewski, wiceprezes firmy.

 

Pomysł ze stoiskiem to przysłowiowy "strzał w dziesiątkę". - Ponieważ wino nie rotuje tak szybko jak inne trunki, zachęcamy klientów do jego kupna
atrakcyjnymi cenami. Wino, które standardowo kosztuje 15 zł, można u nas nabyć za kwotę nie przekraczającą 10 zł, a te w cenie 20 zł w Jedynce
kosztują nie więcej niż 15 zł. Promocje często łączymy z degustacją alkoholu. Większy popyt na wino powoduje, że klienci sięgają częściej po
produkty pełniące rolę przekąsek, np. sery - wyjaśnia Grzegorz Mierzejewski.


Działająca od 1993 roku sieć Polski Sklep Jedynka jest własnością firmy Jedynka S.A. Spółka posiada 23 placówki, z czego największa ma powierzchnię 2,4 tys. m kw. Wszystkie sklepy zlokalizowane są na terenie województwa podkarpackiego, w takich miejscowościach jak Rzeszów, Kolbuszowa, Boguchwała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane