REKLAMA
REKLAMA

Kampania medialna wpływa na wrozst sprzedaży chemii do zmywarek

Autor: dlahandlu.pl 24 marca 2010 12:50

Według statystyk w ponad 10 proc. polskich domów do zmywania brudnych naczyń jest wykorzystywana zmywarka. MEMRB wycenił wartość rynku środków chemicznych przeznaczonych do zmywarek w 2009 r. na 153 mln zł. Wielofunkcyjne tabletki stanowią asortyment podstawowy, ponieważ to najwygodniejsza forma środków przeznaczona do zmywarek.

REKLAMA

- Konsumenci najczęściej kupują najwygodniejsze do aplikacji tabletki, nawet pomimo ich relatywnie wysokiej ceny. Dlatego w moim sklepie nie sprzedaję pojedynczych środków, czyli soli i nabłyszczacza. Klienci przestali o nie pytać. Dodatkowo preparatom do zmywarek towarzyszy kampania medialna z przesłaniem, że mechaniczne zmywanie naczyń jest bardziej ekonomiczne i ekologiczne ze względu na mniejsze zużycie wody, energii elektrycznej i środków myjących. To wpływa na zainteresowanie klientów mechanicznym zmywaniem w ogóle, a co za tym idzie chemią do zmywarek - przekonuje sprzedawczyni z warszawskiego sklepu.

W tym sklepie największa sprzedaż przypada na markę Finish/Calgonit. Następnie Somat i Ludwik. - Klienci wierzą marce i stojącej za nią jakości, dlatego nie kupują najtańszych produktów. Wyjątkiem jest tu Ludwik, który nie jest zbyt drogi, jednak ta marka jest poważana przez kupujących. Zauważyłem, że klienci chętniej wybierają tabletki, które oferują im więcej funkcji. W sklepie dostępne są "7 w jednym" i one przyciągają zainteresowanie kupujących - informuje sprzedawczyni.

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA