Karma dla zwierząt to składnik codziennych zakupów

Autor: dlahandlu.pl 27 stycznia 2010 09:12

Karma dla zwierząt to dobrze sprzedające się produkty. Zwłaszcza w miastach, gdzie psy i koty żywione są głównie karmami suchymi i mięsnymi z puszek. Z informacji firmy Nestle Purina wynika, że 60 proc. sprzedaży karmy odbywa się w kanale nowoczesnym (nie licząc dyskontów), 25 proc. rynku należy do placówek specjalistycznych, a 15 proc. przypada na sklepy handlu tradycyjnego.

- Już od dawna coraz więcej osób decyduje się kupować specjalny pokarm dla zwierząt zamiast karmić je resztkami z własnego talerza - zauważa sprzedawczyni ze sklepu usytuowanego na warszawskim osiedlu mieszkaniowym. Właściciele czworonogów najczęściej wybierają jak największe puszki z karmą. - Wydaje mi się, że znaczenie ma cena, klienci nie chcą płacić więcej za towar w mniejszym opakowaniu - zauważa sprzedawczyni.

W przypadku suchej karmy najpopularniejsze są opakowania nie większe niż 2 kilogramy. Coraz więcej osób kupuje także tzw. smakołyki, czyli psie i kocie przysmaki - ciastka, batony.

- Półka z produktami dla zwierząt znajduje się w pobliżu produktów chemicznych i przemysłowych. Jest podzielona na dwie części: dla psów i
kotów. Górna część regału jest przeznaczona na suchą karmę, dolna na puszki - informuje sprzedawczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8226

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.