REKLAMA
REKLAMA

Karma dla zwierząt to składnik codziennych zakupów

Autor: dlahandlu.pl 27 stycznia 2010 09:12

Karma dla zwierząt to dobrze sprzedające się produkty. Zwłaszcza w miastach, gdzie psy i koty żywione są głównie karmami suchymi i mięsnymi z puszek. Z informacji firmy Nestle Purina wynika, że 60 proc. sprzedaży karmy odbywa się w kanale nowoczesnym (nie licząc dyskontów), 25 proc. rynku należy do placówek specjalistycznych, a 15 proc. przypada na sklepy handlu tradycyjnego.

REKLAMA
- Już od dawna coraz więcej osób decyduje się kupować specjalny pokarm dla zwierząt zamiast karmić je resztkami z własnego talerza - zauważa sprzedawczyni ze sklepu usytuowanego na warszawskim osiedlu mieszkaniowym. Właściciele czworonogów najczęściej wybierają jak największe puszki z karmą. - Wydaje mi się, że znaczenie ma cena, klienci nie chcą płacić więcej za towar w mniejszym opakowaniu - zauważa sprzedawczyni.

W przypadku suchej karmy najpopularniejsze są opakowania nie większe niż 2 kilogramy. Coraz więcej osób kupuje także tzw. smakołyki, czyli psie i kocie przysmaki - ciastka, batony.

- Półka z produktami dla zwierząt znajduje się w pobliżu produktów chemicznych i przemysłowych. Jest podzielona na dwie części: dla psów i
kotów. Górna część regału jest przeznaczona na suchą karmę, dolna na puszki - informuje sprzedawczyni.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA