REKLAMA
REKLAMA

Kartonowe opakowania piwa nie sprawdzają się, nie są wytrzymałe

Autor: dlahandlu.pl 23 lutego 2010 10:06

Na sklepowych półkach z okazji igrzysk olimpijskich pojawiło się piwo Tyskie w 5-packu. Nietypowe opakowanie spodobało się kupującym. To, co wyróżnia to opakowanie na tle innych, to nietuzinkowy kształt wzorowany na symbolu sportów olimpijskich czyli pięciu kołach olimpijskich. Widnieją na nim sylwetki zawodników zimowych dyscyplin m.in. skoków narciarskich.

REKLAMA

- Akcja tyskiego to dobry przykład oddziaływania reklamowej kampanii telewizyjnej. Klienci pytali o pięciopaki jeszcze przed pojawieniem się ich w moim sklepie, a nawet w hurtowni. Kupujący zostali przygotowani, że pojawi się nowy, sezonowy rodzaj opakowania. Sprzedaż okazała się bezproblemowa. Jeżeli klienci przychodzą po piwo, wybierając markę na miejscu, o wiele częściej niż zwykle wybierają Tyskie - twierdzi właściciel sklepu.

Paradoksalnie właściciel jako słabą stronę pięciopaku wymienia opakowanie. - Jest ono kartonowe. Od wielu klientów słyszałem, że jest za słabe, że się przerywa. A to odstręcza od ponownego zakupu. Na szczęcie moim sklepie jest duża rotacja klientów. Wiedząc o problemach z opakowaniem zawsze wkładam pięciopak do torebek foliowych - twierdzi właściciel.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA