PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Karty lojalnościowe pozwalają zwiększyć obroty sklepów

Autor: portalspozywczy.pl 31 sierpnia 2009 14:47

Według dyrektora generalnego ITM Polska karty lojalnościowe to jeden z głównych sposobów na utrzymanie klienta.

- Większość klientów we Francji ma już kartę, na której mogą gromadzić pieniądze, a następnie mogą tą kartą płacić za zakupy. Jest mi trudno opisać działanie tego systemu, ponieważ jest on o wiele bardziej kompleksowy i oferuje dużo więcej niż karty i programy działające w Auchan czy Piotrze i Pawle - tłumaczy Philippe Jammes z sieci Intermarche.

- Obecnie w Polsce wiele systemów lojalnościowych bazuje na zbieraniu punktów, które konsument może wymienić na określone produkty lub otrzymać rabat przy zakupach. We Francji w sklepach Intermarché organizuje się np. specjalne promocje w wybrane dni tylko dla klientów posiadających nasze karty lojalnościowe - dodaje.

Według Philippe Jammes'a polski rynek jest inny, inne są także zwyczaje zakupowe Polaków. To wszystko trzeba wziąć pod uwagę. - Promocje we Francji wyglądają inaczej niż w Polsce. Tutaj specjalną ofertą jest obniżenie ceny produktu z 3 do 2 zł, we Francji promocją jest możliwość kupienia trzech produktów w cenie dwóch. Tego typu akcje funkcjonują we wszystkich sieciach działających na francuskim rynku - wyjaśnia dyrektor.
- Istotną rolę w promocjach na rodzimym rynku naszej Grupy odgrywają produkty pod marką własną sieci handlowej. Chodzi o to, że operator oferując tego typu towary w promocyjnych cenach ma o wiele większe możliwości manewru - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane