Kasetony reklamowe wyróżniają sklep

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 14 kwietnia 2010 08:14

Kasetony reklamowe wyróżniają sklep

Właściciele mniejszych sklepów spożywczych rzadko inwestują w reklamę zewnętrzną swoich sklepów. - Jeśli są zrzeszone w sieci, to franczyzodawca decyduje o wizualizacji sklepu. Dla części placówek takie rozwiązania są zbyt kosztochłonne. Przykładowo: inwestycja w podświetlaną technologią LED reklamę zewnętrzną to wydatek rzędu kilkunastu tys. zł - wyjaśnia Marcin Malczewski z P.P.H.U. Noma-System z Kielc.

Marcin Malczewski przekonuje, że warto wydać więcej na rozwiązania, które sprawiają, że sklep jest bardziej zauważalny. - Handlowcy często decydują się np. na banery, które kosztują kilkaset złotych, a pełnią często funkcję informacyjną. Niestety bardzo szybko tracą swój estetyczny wygląd i zamiast wyróżniać sklep, po prostu go szpecą. Rozwiązaniem pośrednim między tanimi banerami a bardzo drogą reklamą zewnętrzną mogą być kasetony. Mogą być podświetlane zwykłymi świetlówkami o mocy 20-30 W każda, albo energooszczędnymi diodami LED (pobór mocy około 40 W cały kaseton). Rozwiązanie z zastosowaniem diody LED jest proekologiczne (mniejsze zużycie energii) i prawie bezawaryjne. Zastosowanie świetlówki nie pozwala na równomierne podświetlenie reklamy, jest zdecydowanie bardziej awaryjne, ich częsta wymiana podnosi koszt eksploatacji reklamy. Kaseton wykonany z profilu aluminiowego z podświetlenie m świetlówkowym kosztuje około 800zł netto za mkw. Taki sam kaseton podświetlony diodami LED w okolicach 1500zł (w zależności od grafik, kształtu itp.) Osobne wyceny wykonuje się dla liter przestrzennych podświetlanych modułami LED (w zależności od wysokości, kształtu, koloru boków, frontu itp.) - dodaje przedstawiciel firmy Noma-System.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane