Kiosk w centrum handlowym musi mieć wyrazistą ofertę

Autor: dlahandlu.pl 9 października 2009 10:00

Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe, komentując pojawienie się nowego brandu saloników Top Press, powiedział, że zmienia się rynek i oczekiwania klientów. - W przypadku centrów handlowych trudno mówić o lojalności osób kupujących w saloniku. Dlatego trzeba je przyciągnąć wyrazistą i atrakcyjną wizualnie koncepcją sklepu. Nowy typ umeblowania umożliwia nam swobodne zmiany w proporcjach asortymentu, w zależności od specyfiki lokalizacji, sezonu, czy promocji organizowanych przez producentów i dostawców. A to skutkuje znaczącym wzrostem obrotów - uważa Mateusz Wiśniewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane