PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kiosk w centrum handlowym musi mieć wyrazistą ofertę

Autor: dlahandlu.pl 9 października 2009 10:00

Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe, komentując pojawienie się nowego brandu saloników Top Press, powiedział, że zmienia się rynek i oczekiwania klientów. - W przypadku centrów handlowych trudno mówić o lojalności osób kupujących w saloniku. Dlatego trzeba je przyciągnąć wyrazistą i atrakcyjną wizualnie koncepcją sklepu. Nowy typ umeblowania umożliwia nam swobodne zmiany w proporcjach asortymentu, w zależności od specyfiki lokalizacji, sezonu, czy promocji organizowanych przez producentów i dostawców. A to skutkuje znaczącym wzrostem obrotów - uważa Mateusz Wiśniewski.

REKLAMA

Marka Top Press to nowy brand sieci saloników prasowych Kolportera, w których znaleźć można będzie również asortyment FMCG. Funkcjonuje już 10 takich saloników, w najbliższych miesiącach w centrach handlowych na terenie całej Polski ma powstać kolejnych 50 Top Pressów.
Od tradycyjnej sieci Kolportera różnią się one nie tylko nazwą i logotypem, lecz także meblami i standardami merchandisingowymi stosowanymi przy ułożeniu towarów. - Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach uznaliśmy, że czas zaproponować nową koncepcję saloników prasowych, przygotowaną specjalnie na potrzeby centrów handlowych - mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14238

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA