REKLAMA
REKLAMA

Kioski powinny mieć w miarę szeroką ofertę

Autor: Magdalena Brzózka, dlahandlu.pl 16 listopada 2009 09:43

Dzisiaj kioski pełnią funkcję sklepów i tak jak one powinny być zaopatrzone. - Konkurencja jest dzisiaj tak duża, że nikt nie może pozwolić sobie na wąską ofertę, kojarzoną z kioskiem. Rywalizujemy nie tylko z innymi kioskami, ale i ze sklepami i marketami, w których można kupić niemal wszystko - mówi właścicielka kiosku zlokalizowanego w centrum Warszawy. Dlatego jej zdaniem w ofercie małego kiosku powinno znaleźć się jak najwięcej produktów.

REKLAMA
- Większość ludzi ciągle się śpieszy i nie ma czasu na zakupy w kilku miejscach, dlatego tak często wybiera markety. Jeśli jednak zdecydują się na zakupy w kiosku, często obok gazet kupują wiele innych rzeczy. W ofercie mam mnóstwo kosmetyków, rajstopy i skarpetki a także słone przekąski i batony. Mam nawet lodówkę z markowymi napojami - mówi właścicielka.
Poza tym jej zdaniem trzeba stale dopasowywać ofertę do wymagań klienta a także do pory roku.
- Teraz przed świętami można u mnie kupić orzechy, bakalie i czekolady a nawet małe ozdoby świąteczne czy serwetki. Można powiedzieć, że jest u mnie mydło i powidło, ale dzięki temu kiosk przynosi mi zyski - mówi właścicielka sklepu.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA