Klienci bardziej zwracają uwagę na cenę niż polskość produktów

Autor: dlahandlu.pl 24 września 2009 11:19

W ramach kampanii Kupuj Nasze.pl promowane jest kupowanie polskich produktów. Z podsumowania kampanii wynika, że na polskość podczas zakupów najmniej zwracają uwagę osoby w średnim i młodszym wieku, mieszkańcy małych miast, uczniowie i studenci.

Jak zauważa Artur Czajka - lider Sektora Badań Konsumenckich w TNS OBOP - podczas robienia zakupów Polacy od kilku lat konsekwentnie kierują się przede wszystkim ceną produktów. Widać jednak, że w tym roku odsetek wskazań na cenę podniósł się, co tłumaczyć można panującym kryzysem i większą skłonnością do ograniczania wydatków. Warto natomiast podkreślić, że wzrosła jednocześnie liczba tych, dla których ważna jest jakość artykułów, które kupują. Jakość jest drugim po cenie, najczęściej wskazywanym elementem, na który zwracamy uwagę podczas zakupów.

W porównaniu z latami ubiegłymi, na polskość produktów zwracają uwagę w większym stopniu osoby lepiej oceniające swoją sytuację materialną, pochodzące z większych miast, lepiej zarabiające. Hasło „Kupuj Nasze.PL - Są powody do dumy" znane jest dziś wśród ponad 50% kierowników i specjalistów, prywatnych przedsiębiorców, pracowników administracji i usług. 

W trakcie całej kampanii do programu tego przystąpiły 23 firmy, w tym: Bakoma, ARO, Dax Cosmetics, Joanna, Śnieżka, Jurajska, Biurfol Mayones, Oceanic.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane