Klienci chętniej wyrabiają karty rabatowe

Autor: dlahandlu.pl 22 października 2009 09:32

Według handlowców jednym z podstawowych efektów kryzysu finansowego dla ich działalności jest zmiana dotychczasowych zachowań zakupowych niektórych klientów. - Czym się to przejawia? Przede wszystkim tym, że klienci starają się robić bardziej przemyślane zakupy. Coraz częściej widzę osoby przychodzące do naszego sklepu z listą potrzebnych rzeczy - twierdzi właściciel sklepu samoobsługowego w pobliżu jednego z warszawskich osiedli.

- Obserwujemy też, że niektórzy klienci odwiedzają nas rzadziej niż do tej pory ale za to jednorazowy koszyk zakupów staje się większy. Możemy to analizować dzięki spersonalizowanym kartom stałego klienta, które wydajemy - dodaje nasz rozmówca. Także sam fakt, że przybywa chętnych do wyrobienia takiej karty świadczy o rosnącej tendencji do oszczędzania na zakupach. - Wydajemy ich coraz więcej. Każda karta uprawnia do zniżki przy zakupach i choć nie jest ona duża to klienci widzą w tym swoją korzyść - mówi właściciel.
Ze wzrostem liczby nowych użytkowników kart wiąże się jednak spadek liczby dotychczasowych stałych klientów. - Osoby, które do tej pory robiły u nas zakupy zdecydowały się prawdopodobnie na jeszcze tańszą opcję w postaci któregoś z pobliskich hipermarketów - przyznaje handlowiec.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,43

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7928

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.