Klienci chętniej wyrabiają karty rabatowe

Autor: dlahandlu.pl 22 października 2009 09:32

Według handlowców jednym z podstawowych efektów kryzysu finansowego dla ich działalności jest zmiana dotychczasowych zachowań zakupowych niektórych klientów. - Czym się to przejawia? Przede wszystkim tym, że klienci starają się robić bardziej przemyślane zakupy. Coraz częściej widzę osoby przychodzące do naszego sklepu z listą potrzebnych rzeczy - twierdzi właściciel sklepu samoobsługowego w pobliżu jednego z warszawskich osiedli.

- Obserwujemy też, że niektórzy klienci odwiedzają nas rzadziej niż do tej pory ale za to jednorazowy koszyk zakupów staje się większy. Możemy to analizować dzięki spersonalizowanym kartom stałego klienta, które wydajemy - dodaje nasz rozmówca. Także sam fakt, że przybywa chętnych do wyrobienia takiej karty świadczy o rosnącej tendencji do oszczędzania na zakupach. - Wydajemy ich coraz więcej. Każda karta uprawnia do zniżki przy zakupach i choć nie jest ona duża to klienci widzą w tym swoją korzyść - mówi właściciel.
Ze wzrostem liczby nowych użytkowników kart wiąże się jednak spadek liczby dotychczasowych stałych klientów. - Osoby, które do tej pory robiły u nas zakupy zdecydowały się prawdopodobnie na jeszcze tańszą opcję w postaci któregoś z pobliskich hipermarketów - przyznaje handlowiec.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane