Klienci dla ulubionych marek zmieniają miejsce zakupów

Autor: dlahandlu.pl 25 września 2009 12:32

Przywiązanie klientów do określonych, ulubionych marek może mieć znaczny wpływ na postrzeganie sklepu. Jak wynika z badań 53 proc. osób, które nie znajdą w danym sklepie ulubionej kawy nie decyduje się na zakup zamiennika w danym sklepie, lecz szuka innej placówki, która ma w ofercie dany towar.

Dla kawy ten wskażnik jest wyjątkowo wysoki, w przypadku innych towarów tylko 14 proc. klientów szuka ulubionej marki w innym sklepie. Do innnych wrażliwych towarów należą szampon, piwo oraz herbata.

Dlatego specjaliści radzą by bardzo dobrze analizować wyniki sprzedaży i dzięki temu starać się poznać zwyczaje swoich klientów, by zaspakajać jak najlepiej ich potrzeby.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane