Klienci doceniają drobne udogodnienia w sklepie

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2009 09:17

Wyznaczenie miejsca dla zwierząt nie jest drogie, a może spowodować wzrost liczby klientów. Tak naprawdę te drobne udogodnienia, mają sugerować, że właściciel sklepu zna i dba o swoich klientów.


Przed sklepem, przy wejściu, właściciel postawił miskę z wodą dla psów i niewielką metalową konstrukcję, mającą służyć za miejsce przywiązania czworonogów.
- Nasza miejscowość ma charakter willowy, nie jest więc niczym niezwykłym, że kupujący przychodzi na zakupy z psem. Postanowiłem więc dostosować otoczenie sklepu do wizyt klientów ze zwierzętami. Spotkało się to z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony kupujących. Skończyło się przywiązywanie psów do ogrodzenia tuż przy drzwiach wejściowych, to nie podobało się wszystkim odwiedzającym mój sklep, niektórzy wręcz omijali go szerokim łukiem, widząc tuż przy wejściu groźnie wyglądającego psa. Dziś nie ma tego problemu, zwierzęta czekają na właścicieli kilkanaście metrów od sklepu - informuje właściciel sklepu spożywczo-przemysłowego z podwarszawskiej miejscowości.

Do tego właściciele psów to dosyć zgrana grupa konsumentów, znają się i przekazują sobie informacje, także te o lepszym traktowaniu czworonogów przez jeden ze sklepów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane