PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Klienci doceniają sensowne ułożenie towaru

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 27 listopada 2009 09:02

Klienci doceniają sensowne ułożenie towaru

Najlepsze z punktu widzenia sprzedającego rozplanowanie sklepu i zapełnianie go towarem w sposób ujęty w regułach merchandisingu dominuje na rynku. Zwłaszcza w największych placówkach handlowych. Na przykład w dużych sklepach blisko wejścia znajduje się stoisko ze świeżymi owocami i warzywami, które ma na celu pobudzenie potrzeby zakupu oraz wytworzenie pozytywnego obrazu sklepu. Sklep PSS Społem z Podkowy Leśnej postępuje wbrew regułom, kierując się wygodą kupujących.

- W naszym sklepie owoce i warzywa znajdują się tuż przy kasach. Celowo. Ziemniaki, jabłka czy banany są dość ciężkie, a klientom jest wygodniej przenosić je na krótsze odległości. W praktyce przekładać bezpośrednio ze skrzynki na podajnik kasy - informuje pracownica sklepu.
W sklepie obowiązują koszyki ręczne, przenoszenia zakupów wymaga krzepy, dlatego większość ciężkich produktów znajduje się niedaleko kas. Blisko wyjścia znajdują się napoje, puszki i gotowe dania w słoikach. W sezonie letnim akcesoria grillowe, węgiel i rozpałki, także są eksponowane w okolicach kas.
- Staramy się tak ustawiać towar, żeby jak największą część sklepu przebyć bez ciężkiego koszyka - twierdzi sprzedawczyni.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • lucek 2009-11-28 08:40:59

    Rewelacyjny pomysl - ja to przechodze teraz stoisko z warzywami i na koniec do niego wracam...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,25

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 569600

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.