PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Klienci doceniają sensowne ułożenie towaru

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 27 listopada 2009 09:02

Klienci doceniają sensowne ułożenie towaru

Najlepsze z punktu widzenia sprzedającego rozplanowanie sklepu i zapełnianie go towarem w sposób ujęty w regułach merchandisingu dominuje na rynku. Zwłaszcza w największych placówkach handlowych. Na przykład w dużych sklepach blisko wejścia znajduje się stoisko ze świeżymi owocami i warzywami, które ma na celu pobudzenie potrzeby zakupu oraz wytworzenie pozytywnego obrazu sklepu. Sklep PSS Społem z Podkowy Leśnej postępuje wbrew regułom, kierując się wygodą kupujących.

REKLAMA
- W naszym sklepie owoce i warzywa znajdują się tuż przy kasach. Celowo. Ziemniaki, jabłka czy banany są dość ciężkie, a klientom jest wygodniej przenosić je na krótsze odległości. W praktyce przekładać bezpośrednio ze skrzynki na podajnik kasy - informuje pracownica sklepu.
W sklepie obowiązują koszyki ręczne, przenoszenia zakupów wymaga krzepy, dlatego większość ciężkich produktów znajduje się niedaleko kas. Blisko wyjścia znajdują się napoje, puszki i gotowe dania w słoikach. W sezonie letnim akcesoria grillowe, węgiel i rozpałki, także są eksponowane w okolicach kas.
- Staramy się tak ustawiać towar, żeby jak największą część sklepu przebyć bez ciężkiego koszyka - twierdzi sprzedawczyni.
  • lucek 2009-11-28 08:40:59

    Rewelacyjny pomysl - ja to przechodze teraz stoisko z warzywami i na koniec do niego wracam...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE

REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16509

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1205625

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA