Klienci mniejszych sklepów są często bardziej wybredni

Autor: dlahandlu.pl 13 listopada 2009 09:31

Właścicielka wrocławskiego "Sklepu" pracuje nad poszerzaniem oferty swojej placówki. Jednak według niej nie może odbywać się to kosztem obniżenia jakości sprzedawanych towarów.

- To nieprawda, że większość ludzi w kryzysie kupuje tańsze produkty. Jest wręcz przeciwnie. Klienci w małych sklepach poszukują jakości. Porównując szynkę z hipermarketu z wędliną tzw. "ekologiczną" widoczna jest różnica w smaku. Oczywiście także w cenie. Najtańsze produkty wybierają najubożsi klienci, ale reszta osób przychodzi do małych sklepów, bo lubi poprzebierać w różnych produktach. Poza tym w małym sklepie nie ma tłoku, hałasu, nikt nie jeździ wózkiem po nogach. Na całym świecie działają niewielkie sklepiki, u nas też jest dla nich miejsce - zauważa Wanda Siodłowska, prowadząca ogólnospożywczy sklep we Wrocławiu.

Wanda Siodłowska, została laureatką Złotego Laura, nagrody przyznawanej przez Związek Rzemiosła Polskiego wyróżniającym się firmom rzemieślniczym i kupieckim.
- Myślę, że na przyznanie mi nagrody miała wpływ moja długoletnia ciężka praca. Od ponad 30 lat prowadzę sklep w jednym miejscu. Przeszłam wszystkie zawirowania i ciągle utrzymuje się na fali - przekonuje Wanda Siodłowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • krystyna 2010-09-30 14:17:39

    gratulacje od kolezanki krystyny.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane