PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Klienci mogą teraz częściej szukać tańszych produktów

Autor: portalspozywczy.pl 12 lutego 2010 13:13

- Brak wzrostu przychodów przy jednoczesnym wzroście bezrobocia może popchnąć kolejne grupy konsumentów w objęcia dyskontów, a cały handel zachęcić do kolejnych obniżek cen (raczej kosztem dostawców niż własnych marż) - podkreśla Andrzej Gantner z PFPŻ.

REKLAMA

Jak zauważa, w rok 2010 wchodzimy praktycznie z nie zmienioną strukturą firm, branże, które były rozdrobnione zostały rozdrobnione, a pomysły na konsolidację np. poprzez wspólne centra dystrybucyjne okazały się całkowicie nierealne.
Mimo pesymistycznych przewidywań, Andrzej Gantner pozostaje optymistą.
- Strategia pt. "Róbmy swoje najlepiej jak umiemy" jaką zastosowała większość firm żywnościowych w roku 2009, pozwala przypuszczać, że 2010 nie będzie gorszy, choć być może nie wszystkie firmy go przetrwają - podsumowuje.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA