Klienci najchętniej kupują kakao granulowane

Autor: dlahandlu.pl 18 stycznia 2010 09:49

- Klienci przestali pytać w tradycyjne kakao. Jego miejsce zajęły wyroby granulowane - twierdzi sprzedawczyni ze sklepu spożywczego w centrum Warszawy.

Według sprzedawczyni tradycyjne kakao kupują przede wszystkim osoby starsze, które traktują je jako składnik domowych wypieków. Jeżeli kakao ma być używane jako napój, przeważnie wybierane jest w formie granulatu łatwego do rozpuszczenia z mlekiem.
- Po poziomie sprzedaży dokładnie widać jaka marka jest reklamowana przez producentów. W czasie trwania kampanii jednego produktu, praktycznie zostaje wstrzymana sprzedaż innych marek - zauważa sprzedawczyni.
W jej sklepie kakao stoi w pobliżu mleka w kartonie, oraz ciastek. Miejsce na półce ma sugerować produkty, które można kupić jednocześnie.
- Nie wyróżniamy kakao w specjalny sposób na półce, Anie nie organizujemy specjalnych promocji. Nie jest to produkt, kupowany codziennie, a mniej więcej raz w miesiącu, lub rzadziej. Klienci doskonale wiedzą, co zamierzają kupić w żadne dodatkowe zachęty nie mają sensu - twierdzi sprzedawczyni.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane