Klienci polubili energetyki w opakowaniach o większej pojemności

Autor: dlahandlu.pl 30 grudnia 2009 09:00

Klienci polubili energetyki w opakowaniach o większej pojemności

Napoje energetyzujące stają się coraz popularniejsze. W każdym sklepie dostępnych jest co najmniej kilka marek. - Zauważam znaczny wzrost sprzedaży napojów energetycznych w poprzednich dwóch latach. Myślę, że ma to związek z wyraźną obniżką cen. Średnia cena puszki spadła o około 30 proc. - zauważa właściciel sklepu z Warszawy.

Według niego jest to z kolei wynik wzrostu konkurencji na tym rynku i pojawiania się nowych marek.
- Najpopularniejszy w moim sklepie jest Burn w półlitrowej plastikowej butelce. Na drugim miejscu Tiger w puszce. Potem trudno wskazać kolejne lokaty. Sprzedaje się Red bull i R20 - twierdzi.
Właściciel sklepu zauważył, że coraz popularniejsze są napoje energetyzujące w większych opakowaniach np. litrowych.
Większość sprzedaży odbywa się w sklepach spożywczych, których udziały sprzedaży w okresie styczeń 2008 - grudzień 2008 wyniosły 24,0 proc.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w 2007 kupiliśmy w sumie ok. 48,2 mln litrów tych produktów, o blisko 150 proc. więcej niż w 2006 r. Ale już w 2012 roku wypijemy ich 160 mln litrów, dwa razy więcej niż przed rokiem - szacuje Zenith International.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Jaś 2009-12-30 17:44:05

    To nie są energetyki tylko pobudzacze.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane