Klienci poszukują w sklepach pyz z nadzieniem mięsnym
Danie gotowe znacznie przyspieszają przygotowywanie posiłków. Popularnymi mrożonymi potrawami na polskim rynku są pyzy. - Bez wątpienia najpopularniejsze są pyzy z nadzieniem mięsnym. Trochę ustępują im czyste pyzy ziemniaczane. Nie ma dnia żebym nie sprzedała kilku paczek pyz - informuje sprzedawczyni z warszawskiego sklepu.
Mniej popularnymi rodzajami są pyzy z kapustą, z kapustą i grzybami. Inną, zbliżoną kategorią mrożonek są knedle owocowe. - Najchętniej spożywane knedle są nadziewane owocami, szczególnie śliwkami i truskawkami. Ich sprzedaż wzrasta miesiącach zimowych. Myślę, że dlatego, że nie można kupić świeżych owoców. Mrożonki nie wymagają specjalnych akcji promocyjnych. Klienci przychodzą do sklepu z zamiarem kupienia konkretnego produktu - twierdzi sprzedawczyni.
Według firmy Nielsen wartość sprzedaży mrożonek mącznych w okresie od kwietnia 2008 r. do marca 2009 r. zamknęła się kwotą ponad 165 mln zł, co oznacza ponad 10% wzrost w stosunku do okresu poprzedniego. Produkty te nabywane są najczęściej w sklepach spożywczych, które generują ponad połowę (50,8%) sprzedaży kategorii. Wśród nich dominują sklepy średnie, następnie małe, a na końcu duże sklepy spożywcze.
Przeczytaj także:

WYBRANE DLA CIEBIE
- 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł