PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Klienci przed Świętami będą kupowali duże opakowania promocyjne

Autor: Polska The Times 15 grudnia 2009 12:08

Wydamy przeciętnie około 300 złotych na świąteczne zakupy spożywcze - wynika z najnowszych badań ośrodka Pentor. Najchętniej spośród produktów oznaczonych słowem promocja, które, jak się często okazuje promocją nie jest - czytamy w Polska The Times.

Na klientów oprócz słowa promocja działają też hostessy. Czują się  oni w obowiązku kupić towar, którego sporóbowali.

Kolejny trik to częste zmienianie miejsca towarów na półkach, ktore powoduje, że szukając konkretnych produktów, klienci muszą przejść cały sklep. Wtedy, niejako przy okazji wkładają do koszyka także to, czego wcale nie planowali kupić. Na klientów działa także magia opakowania. Chętniej kupują towar w dużym opakowaniu, wierząc, że tak jest taniej. 

W sobotnie i niedzielne popołudnia do marketów przyjeżdżają setki ludzi, którzy wypełniają wózki po brzegi - klienci porównują swoje koszyki z innymi i widząc, że jest pusty, podświadomie wkładają niepotrzebne produkty, by dorównać reszcie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane