Klienci robiący zakupy z dziećmi wydają więcej pieniędzy

Autor: dlahandlu.pl 29 marca 2010 11:20

Obecność dzieci w sklepie może wpływać na zwiększenie wartości koszyka zakupów. Potwierdza to pracownica stołecznego MarcPolu na Pradze. - Kupujący z dziećmi przeważnie mają w swoim koszyku produkty skierowane do najmłodszej grupy konsumentów. Staramy się wspierać sprzedaż takich towarów umieszczając je trochę niżej na sklepowych półkach, na wysokości wzroku dziecka.

Atrakcyjnym obszarem sklepu do sprzedaży produktów dla najmłodszych jest także strefa kasy. - Oczekiwanie w kolejce sprzyja poszukiwaniu przez dzieci rzeczy dla nich interesujących. Dlatego przy kasie eksponujemy takie produkty, jak jajka niespodzianki, gumy rozpuszczalne, lizaki. Atrakcyjne, kolorowe opakowania tych towarów przyciągają uwagę małych klientów, a rodzice nie są w stanie odmówić swoim pociechom przy kasie. Nie chcą też wdawać się z dzieckiem w dyskusje w obecności innych kupujących.

Zdecydowanie częściej na zakupy z dziećmi przychodzą mamy. Kobiety kupują też więcej produktów przeznaczonych dla maluchów - mówi pracownica warszawskiego sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane