Klienci są przywiązani do starych polskich marek

Autor: dlahandlu.pl 24 marca 2010 10:44

Przeciętny Polak, odwiedzający sklep, ma dość konserwatywny gust, nie lubi eksperymentów, zmian i preferuje znane sobie marki. Tłumaczy to, dlaczego klienci wybierają od lat popularne marki żywności czy artykułów chemicznych, a nie nowe, tańsze odpowiedniki. Na poszukiwanie nowości bardziej nastawieni są klienici hipermarketów.

- Klienci są przywiązani do starych polskich marek. Stojąc przy półce sklepowej klient wahający się pomiędzy ceną produktu taniego, ale
oznaczonego anonimową marką, a artykułu droższego, pochodzącego z firmy znanej, wybierze towar droższy. Dodatkowo klienci decydując się na zakup kierują się wrażeniem wywieranym przez opakowanie produktu. Ważna jest dla
nich też opinia innych o towarze, który mają nabyć - informuje współwłaścicielka sklepu z podwarszawskiej miejscowości.
Zapewne dlatego zainteresowaniem cieszą się jedynie niektóre produkty marki Aro (marka własna sieci Makro Cash &Carry) sprzedawane w tym sklepie.

- Kupujący chętnie sięgają po nie markowe produkty głównie chemiczne m.in.: papierowe ręczniki, papier toaletowy, chusteczki higieniczne. Nie są
natomiast zainteresowani tańszymi odpowiednikami markowych produktów w takich kategoriach, jak kawa, herbata, żywność dla dzieci - informuje
sprzedawczyni.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane