Klienci są przywiązani do starych polskich marek
Przeciętny Polak, odwiedzający sklep, ma dość konserwatywny gust, nie lubi eksperymentów, zmian i preferuje znane sobie marki. Tłumaczy to, dlaczego klienci wybierają od lat popularne marki żywności czy artykułów chemicznych, a nie nowe, tańsze odpowiedniki. Na poszukiwanie nowości bardziej nastawieni są klienici hipermarketów.
- Klienci są przywiązani do starych polskich marek. Stojąc przy półce sklepowej klient wahający się pomiędzy ceną produktu taniego, ale
oznaczonego anonimową marką, a artykułu droższego, pochodzącego z firmy znanej, wybierze towar droższy. Dodatkowo klienci decydując się na zakup kierują się wrażeniem wywieranym przez opakowanie produktu. Ważna jest dla
nich też opinia innych o towarze, który mają nabyć - informuje współwłaścicielka sklepu z podwarszawskiej miejscowości.
Zapewne dlatego zainteresowaniem cieszą się jedynie niektóre produkty marki Aro (marka własna sieci Makro Cash &Carry) sprzedawane w tym sklepie.
- Kupujący chętnie sięgają po nie markowe produkty głównie chemiczne m.in.: papierowe ręczniki, papier toaletowy, chusteczki higieniczne. Nie są
natomiast zainteresowani tańszymi odpowiednikami markowych produktów w takich kategoriach, jak kawa, herbata, żywność dla dzieci - informuje
sprzedawczyni.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł