Klienci sklepów convenience często kupują energetyki

Autor: dlahandlu.pl 10 grudnia 2009 12:46

Według firmy zajmującej się badaniami rynku Millward Brown SMG/KRC klienci sklepów typu convenience częściej niż klenci innych sklepów kupują napoje energetyzujące. Średnia wynosi 31,75 proc. W poszczególnych sieciach sklepów wygodnych objętych badaniem średnia jest wyższa niż dla innych placówek.

46,5 proc. klientów Żabek kupuje energetyki, w przypadku Groszków jest to 41 proc., a w Polomarkecie 40,1 proc. Średnio 37,6 proc. klientów Stokrotki/Delimy kupuje napoje energetyzujące, ten odsetek w przypadku Lewiatana wynosi 33,2 proc.
Klienci sieci podczas zakupów preferują różne marki napojów energetyzujących. Na pierwszym miejscu we wszystkich sieciach jest Tiger. Sieci różnicuje drugie miejsce sprzedaży. W sieci Groszek i Stokrotka jest to Burn, w Lewiatanie i Żabce Red Bull, a w Polomarkecie R20.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,31

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3987

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane