REKLAMA
REKLAMA

Klienci sklepów spożywczych to coraz bardziej zróżnicowana grupa

Autor: dlahandlu.pl 29 grudnia 2009 09:12

Zdaniem analityków rynku zakładanie sklepu, z którego będzie korzystał przeciętny klient, może się okazać zgubną strategią. W opinii większości fachowców, aby sklep odniósł sukces musi mieć jasno określoną charakterystykę klienta.

REKLAMA

Wynika to z faktu, że produenci marek chcą przekonać klientów, że tworzą produkty „specjalnie dla nich" - oddzielnie dla kobiet, mężczyzn, dzieci, nastolatków, średniozamożnych, bardzo zamożnych, itp. Taki przekaz przenosi się również do sfery dystrybucji I powoduje, że sklep decydując się na określoną lokalizację i asortyment w ten sposób wskazuje na klientów, którzy będą z niego korzystać. Temu powinno towarzyszyć odpowiednie dobranie wystroju I ustalenie poziomu cen.

Jak wynika z danych SMG/KRC w delikatesach zakupy robią najczęściej osoby między 25 a 34 rokiem życia, częściej kobiety (58,5 proc.) niż mężczyźni (41,5 proc.), z zwyższym wykształceniem (43 proc.), określający się jako zamożni lub dobrze zarabiający, mieszkający w miastach.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12133

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA