Klienci sklepów tradycyjnych nie szukają nowości, a produktów ulubionych

Autor: dlahandlu.pl 16 marca 2010 15:11

Jak wynika z badań firmy AC Nielsen, klienci sklepów tradycyjnych to w 80 proc. klienci stali i lojalni, którzy na zakupy wybierają lokalny sklep osiedlowy i są mu wierni.

Większość osób, która robi w takich sklepach zakupy nie szuka tam nowości, a raczej produktów znanych, wypróbowanych i ulubionych. Co prawda 71 proc. badanych deklaruje, że chętnie kupują nowe produkty, ale i tak wracają do ulubionych towarów i marek. Na wypróbowywanie nowości o wiele bardziej nastawieni są klienci kanału nowoczesnego.

Połowa klientów handlu tradycyjnego zauważa kiedy zmieniają się ceny ich ulubionych produktów, ale nie rezygnują w tym momencie z zakupu, bo w sklepie cenią bardziej sprawność i wygodę zakupów, dobrą i szybką obsługę, brak kolejek, oraz bliską i dogodną lokalizację. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane