Klienci sklepu mięsnego doceniają estetyczny wystrój

Autor: Magdalena Brzózka, dlahandlu.pl 25 listopada 2009 11:26

Konsumenci kupujący mięso w tradycyjnych małych sklepach wybierają te, które przyciągają swoim wyglądem. Obskurne i zaniedbane lokale nie mają szans w walce o klientów.

- Mięso jest bardzo wrażliwym produktem, bo szybko się psuje i żeby handlować nim trzeba mieć odpowiednie warunki sanitarne. Handel mięsem rządzi się swoimi prawami, jest to trudniejsze niż sprzedaż innych produktów spożywczych - właściciel mięsnego sklepu na Tarchominie, jednym ze stołecznych osiedli.

Przedsiębiorca przyznaje, że prowadzenie mięsnego biznesu wiąże się ze sporymi inwestycjami. - Zainwestowałem kilkadziesiąt tysięcy złotych w kilka dobrych lad chłodniczych oraz w remont swojego sklepu, żeby nie odstraszać klientów wyglądem jak wiele mięsnych w okolicy - mówi handlowiec.

Jego zdaniem wygląd sklepu, zwłaszcza mięsnego, a także zapach to jego wizytówka. - To pierwsze wrażenie decyduje czy klient zrobi zakupy w moim sklepie czy pójdzie konkurenta. Dlatego nie warto oszczędzać na wyposażeniu sklepu i środkach czystości. Mięsny sklep nie musi być obskurnym miejscem i odrażającym zapachem. Mój personel kilka razy dziennie myje w sklepie lady i podłogi. Wolę to niż sanepid na głowie i brak klientów - mówi handlowiec.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Edyta 2013-10-30 19:25:35

    zgadzam sie z tym

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane