REKLAMA
REKLAMA

Klienci skupiają się tylko na cenach promocyjnych

Autor: dlahandlu.pl 16 listopada 2009 10:35

Klienci w przedświątecznej gorączce częściej wybierają zakupy w hipermarketach, niż w niewielkich sklepach ogólnospożywczych. Zjawisko to potwierdza Wanda Siodłowska, właścicielka sklepu osiedlowego z Wrocławia.

REKLAMA



- Ten sam gatunek mąki w moim sklepie kosztuje 1,59 zł, a w hipermarkecie aż 1,99 zł. Oczywiście u mnie najtańsza mąka kosztująca 1,19 zł jest droższa od mąki hipermarketowej za 0,89 zł. Trudno wymagać od kupujących żeby przyjeżdżali do mojego sklepu po kilogram mąki. Jednak taka korelacja cen zapewne zachodzi w wielu przypadkach. A klienci wolą zrobić przedświąteczne zakupy w hipermarketach, wydaje im się, że uda się kupić wszystko, za jednym razem. Jednak często nie analizują wszystkich cen, skupiając się na tych promocyjnych, mających z założenia ich przyciągnąć. Często jest tak, że towary poza promocjami są oferowane w cenach porównywalnych z tymi z małych sklepów, a nawet wyższych - twierdzi właścicielka sklepu ogólnospożywczego z Wrocławia.

To jej zdaniem powinno być dla sklepikarzy impulsem do szerszego informowania o promocyjnych cenach, w witrynach swoich sklepów. Taka informacja przyciąga klientów. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA