PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Klienci skupiają się tylko na cenach promocyjnych

Autor: dlahandlu.pl 16 listopada 2009 10:35

Klienci w przedświątecznej gorączce częściej wybierają zakupy w hipermarketach, niż w niewielkich sklepach ogólnospożywczych. Zjawisko to potwierdza Wanda Siodłowska, właścicielka sklepu osiedlowego z Wrocławia.



- Ten sam gatunek mąki w moim sklepie kosztuje 1,59 zł, a w hipermarkecie aż 1,99 zł. Oczywiście u mnie najtańsza mąka kosztująca 1,19 zł jest droższa od mąki hipermarketowej za 0,89 zł. Trudno wymagać od kupujących żeby przyjeżdżali do mojego sklepu po kilogram mąki. Jednak taka korelacja cen zapewne zachodzi w wielu przypadkach. A klienci wolą zrobić przedświąteczne zakupy w hipermarketach, wydaje im się, że uda się kupić wszystko, za jednym razem. Jednak często nie analizują wszystkich cen, skupiając się na tych promocyjnych, mających z założenia ich przyciągnąć. Często jest tak, że towary poza promocjami są oferowane w cenach porównywalnych z tymi z małych sklepów, a nawet wyższych - twierdzi właścicielka sklepu ogólnospożywczego z Wrocławia.

To jej zdaniem powinno być dla sklepikarzy impulsem do szerszego informowania o promocyjnych cenach, w witrynach swoich sklepów. Taka informacja przyciąga klientów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane