Klienci w osiedlowych sklepach oczekują tradycyjnych produktów

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 16 listopada 2009 09:07

Klienci w osiedlowych sklepach oczekują tradycyjnych produktów

Klienci sklepu często są w stanie zapłacić więcej za towar wyższej jakości. Dlatego właścicielom placówek handlowych opłaca się mieć w ofercie np. wędliny produkowane w tradycyjny sposób. Oczywiście nie ma potrzeby rezygnowania z tańszych wyrobów, które dla wielu klientów też są ważne.


Najtańsza szynka kosztuje w sklepie ogólnospożywczym w Milanówku 18 złotych za kilogram, „szynka z nogą" 35 zł. Właściciel sklepu informuje, że jedną, całą najtańszą szynkę sprzedaje w trzy-cztery dni, podczas, gdy wędlinę lepszej jakości zamawia co drugi dzień.
- Pod wpływem impulsu kupiłem w hurtowni mięsnej „szynkę z nogą". Wyeksponowałem ją w centralnej części lady na wędliny. Klienci widząc udziec przeważnie kupowali kilka plasterków, żeby spróbować. Po kilku dniach wracali pytając o tę szynkę. Twierdzą, że warto zapłacić więcej. Bo smak jest dużo lepszy i wędlina dłużej zachowuje świeżość - przekonuje właściciel sklepu w Milanówku.

Do tego tego rodzaju oferta pwoduje, że sklep zaczyna się wyróżniać w oczach klienta, nie ma identycznej do wszystkich innych placówke oferty i zaczyna zarabiać na markę  

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,89

  • Śr

    2,38

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8062

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.