Klienci w osiedlowych sklepach oczekują tradycyjnych produktów

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 16 listopada 2009 09:07

Klienci w osiedlowych sklepach oczekują tradycyjnych produktów

Klienci sklepu często są w stanie zapłacić więcej za towar wyższej jakości. Dlatego właścicielom placówek handlowych opłaca się mieć w ofercie np. wędliny produkowane w tradycyjny sposób. Oczywiście nie ma potrzeby rezygnowania z tańszych wyrobów, które dla wielu klientów też są ważne.


Najtańsza szynka kosztuje w sklepie ogólnospożywczym w Milanówku 18 złotych za kilogram, „szynka z nogą" 35 zł. Właściciel sklepu informuje, że jedną, całą najtańszą szynkę sprzedaje w trzy-cztery dni, podczas, gdy wędlinę lepszej jakości zamawia co drugi dzień.
- Pod wpływem impulsu kupiłem w hurtowni mięsnej „szynkę z nogą". Wyeksponowałem ją w centralnej części lady na wędliny. Klienci widząc udziec przeważnie kupowali kilka plasterków, żeby spróbować. Po kilku dniach wracali pytając o tę szynkę. Twierdzą, że warto zapłacić więcej. Bo smak jest dużo lepszy i wędlina dłużej zachowuje świeżość - przekonuje właściciel sklepu w Milanówku.

Do tego tego rodzaju oferta pwoduje, że sklep zaczyna się wyróżniać w oczach klienta, nie ma identycznej do wszystkich innych placówke oferty i zaczyna zarabiać na markę  


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane