Klienci wybierają kisiele, budynie i galaretki instant

Autor: dlahandlu.pl 9 kwietnia 2010 07:13

Klienci wybierają kisiele, budynie i galaretki instant

Desery w proszku to kisiele, budynie i galaretki - w tym segmencie nie ma większych zmian, jednak nie można zrezygnować z tych produktów.

- Desery w proszku to tradycyjna kategoria, obecna od lat, znana konsumentom. Nie widać tu żadnych większych ruchów. Nie oznacza to zastoju. Pojawiają się nowe smaki, opakowania. Jednak zasadniczo panuje stabilizacja - twierdzi sprzedawczyni ze sklepu działającego w Warszawie.
Sprzedawczyni zauważa dwa różne podejścia klientów do produktów tej kategorii.
- Z jednej strony klienci poszukują deserów instant, czyli łatwych i szybkich w przygotowaniu. Jednak z drugiej strony w sklepie pojawia się spora grupa klientów, którzy poszukują jak najmniej przetworzonych produktów. Kierują się prostotą składu oraz brakiem sztucznych dodatków. Ale nie można mówić o przewadze jednego z podejść. Te dwa rodzaje produktów sprzedają się w porównywalnych ilościach - zauważa sprzedawczyni.
Każdy segment rynku deserów w proszku odznacza się sezonowym wzrostem sprzedaży w nieco innym okresie. Budynie i kisiele najlepiej sprzedają się jesienią i zimą, podczas gdy popyt na galaretki zwiększa się latem. Dodatkowo cała kategoria odnotowuje wzrost sprzedaży w okresach przedświątecznych.
- Konsumenci przy wyborze deserów kierują się marką, smakiem oraz ceną. Decyduje długoletnie doświadczenie producenta i znana marka - przekonuje sprzedawczyni.
Największym zainteresowaniem kupujących cieszą się kisiele i galaretki owocowe: truskawkowe, wiśniowe i cytrynowe. Najczęściej kupowanymi budyniami są śmietankowy, waniliowy i czekoladowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane