Klienci wybierają środki czystości znane z reklam

Autor: dlahandlu.pl 24 marca 2010 09:17

Przed świętami rośnie sprzedaż środków czystości. - Klienci najczęściej wybierają produkty znane z reklam, wolą sprawdzone marki. To jedna z tych kategorii, gdzie kupujący nie kierują się ceną - uważa kierowniczka sklepu spożywczo-przemysłowego w Inowrocławiu.

- W marcu w naszym sklepie pojawiły się standy promujące ofertę jednej z marek (płyny do czyszczenia toalet). Dodatkowo firma ta wprowadziła promocję typu dwa produkty w cenie jednego. Akcję możemy uznać za bardzo udaną, bo towar szybko rotuje. Z początkiem wiosny wzrasta też sprzedaż produktów takich kategorii, jak: płyny do mycia szyb i podłóg. Kupujący wybierają znane marki, przeważnie o kwiatowych i cytrusowych zapachach - mówi kierowniczka placówki handlowej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane