Klienci wybierają tańszy chleb, ale nie papierosy

Autor: Agnieszka Jakubiak, dlahandlu.pl 17 czerwca 2009 09:08

Konsumenci oszczędzają kupując większość produktów w marketach dyskontowych. Do sklepików osiedlowych przychodzą tylko po najpotrzebniejsze artykuły. - Nasi klienci kupują wszystkiego mniej: od chleba po cukier. Od paru miesięcy utrzymuje się tendencja poszukiwania tańszych lub zastępczych produktów - mówi Dorota Śliwińska, kierownik kiosku z artykułami spożywczymi DORA z Zielonej Góry.

Podobne odczucia ma Wacław Przybyłek, właściciel Pawilonu Spożywczego umieszczonego na tym samym osiedlu. - Spadku przychodów jedynie nie zauważa się w sprzedaży alkoholu i papierosów - dodaje.
W branży kosmetyczno-chemicznej kryzys nie ma większego znaczenia. - Zakupy w tej dziedzinie reguluje przyzwyczajenie klienta do marki. Niechętnie zmieniają dobrze znane i sprawdzone kosmetyki i środki czystości. Wszystko zależy od dekady miesiąca i budżetu domowego. Wzrost sprzedaży zauważam w dniach wypłat, wtedy ludzie najczęściej uzupełniają braki kosmetyczne i detergenty w swoich domach - podaje Jadwiga Antosiewicz ze sklepu wielobranżowego ALA z Zielonej Góry.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,05

  • Śr

    5,52

  • Min

    4,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.