PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Klient żąda 3 mln zł od Carrefoura

Autor: Gazeta Wyborcza 11 sierpnia 2009 12:18

Wrocławski sąd zdecyduje, czy Włodzimierzowi W. należą się 3 mln zł odszkodowania za straty moralne, jakich doznał we wrocławskim hipermarkecie Carrefour, gdy zatrzymał go ochroniarz i wyprowadził na zaplecze. - Jak złodzieja - żali się Włodzimierz W. - Na oczach sąsiadów! - czytamy w Gazecie Wyborczej.

Sąd zwolnił W. z opłaty sądowej (w tym wypadku około 80 tys. zł), bo jako rencista ma dochód miesięczny 420 zł na rękę, i przydzielił mu adwokata z urzędu. Adwokat podkreślił, że ochroniarze działali w sposób nieuzasadniony, bezprawnie zatrzymali i przeszukali W., czym naruszyli jego dobra osobiste. Poza tym poczucie krzywdy pana W. spotęgował fakt jego trudnej sytuacji materialnej. Uważa, że gdyby zrobił zakupy na kilkaset złotych, nie zostałby tak potraktowany. - Poczuł się obywatelem drugiej kategorii - napisał prawnik.

Carrefour nie czuje się winny. Bo Włodzimierz W. dobrowolnie poszedł z ochroniarzami i z własnej woli okazał kiełbasę (więc nie było zatrzymania ani przeszukania). No i zapewnił, że wszystkich klientów traktuje tak samo, bez względu na zasobność portfela.

Ochroniarze na monitorach zauważyli, że sklepowa z mięsnego poza stoiskiem nakleja kod kreskowy na towar w koszyczku Włodzimierza W. - wyjaśnił Carrefour. Zaintrygowało ich to, bo powinna była to zrobić tuż po zważeniu. Dlatego sprowadzili na zaplecze także sklepową. Kobieta wyjaśniła, że kod z kiełbasy pana W. spadł na ziemię. Wyszła więc zza lady, podniosła go i przykleiła na towar w koszyczku. To im wystarczyło.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 88 2009-08-22 15:35:26

    bardziej sie opłaca zapłacić te 500zl niz naprawiac lodówki

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane