Klientów na bazar mają przyciągać reklamy

Autor: Gazeta Wyborcza 21 grudnia 2009 09:43

Kupcy z białostockiego Bazaru Włókniarz narzekają na brak klientów przed świętami - czytamy w „Gazecie Wyborczej".

Handel na nowym miejskim targowisku, gdzie jest prawie 180 stoisk, trwa już trzeci miesiąc. Kupcy narzekają na obroty - dużo niższe od tych, jakie osiągali przed dwoma laty na starym bazarze. Handlowcy rozwiązanie i poprawę wyników sprzedaży widzą w większej reklamie. Tego samego zdania są właściciele bazaru, którzy dwoją się i troją, by jak najskuteczniej wypromować bazar i przyciągnąć klientów, szczególnie w okresie przedświątecznym. Jednak jak się okazuje - reklama w radiu, gazetach, banery w pobliżu galerii i reklamy tzw. jeżdżące - to jeszcze za mało. Właściciele zastanawiają się jeszcze nad reklamą telewizyjną, a po nowym roku będą promować się na często odwiedzanym portalu internetowym bialystokonline.pl
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane