REKLAMA
REKLAMA

Kluczowe 60 cm powierzchni ekspozycyjnej w sklepie

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 8 września 2009 09:18

Kluczowe 60 cm powierzchni ekspozycyjnej w sklepie

Zdaniem ekspertów od wyposażenia sklepów w placówkach handlowych zgodnie z zasadami merchandisingu najważniejszą rolę odgrywają środkowe półki i półki znajdujące się bezpośrednio na wysokości wzroku. - Najmocniej oddziałuje na klienta część regału pomiędzy 110 a 170 cm wysokości - twierdzą przedstawiciele firmy Norco.

REKLAMA

Zagęszczenie półek w tej newralgicznej strefie pozwala na ekspozycję większej ilości produktów, co ma bardzo duże znaczenie dla właścicieli wszystkich placówek handlowych i ich ostatecznego wyniku ekonomicznego. W celu zwiększenia powierzchni ekspozycyjnej w tej strefie producenci mebli stosują prosty acz skuteczny zabieg - coraz więcej sklepów decyduje się na zakup mebli o innych parametrach tzw. skoku perforacji nogi.
- Zauważalną tendencją jest przechodzenie z systemu regałów o skoku perforacji nogi 5 cm na skok 2,5 cm co pozwala na zwiększenie powierzchni ekspozycyjnej regału aż o kilkanaście procent. A to wszystko dzięki możliwości założenia dodatkowych półek na wybranej sekcji regału - twierdzą w Norco.
Zdaniem ekspertów regały sklepowe w bardzo niewielkim stopniu ulegają przeobrażeniom. Zmiany dotyczą raczej elementów stylistycznych. - W zdecydowanej większości placówek handlowych nadal przeważają klasyczne meble metalowe, na których układane są produkty Meble w placówkach spożywczych muszą odpowiadać wymogom i gabarytom określonych towarów żywnościowych, co znacznie ogranicza możliwości nadawania indywidualnego charakteru wnętrzom sklepów - przyznają w polskiej centrali norweskiej firmy.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA