Kobiety nie lubią kupować żywności przez internet

Autor: PR Portal 10 marca 2010 10:35

Portal Ceneo.pl przeprowadził wśród swoich użytkowników ankietę mającą na celu zbadanie preferencje zakupowe polskich internautek. Na podstawie badania zarysował się profil kobiety zaopatrującej się w wirtualnych sklepach. Okazało się, że panie nie lubią zaopatrywać się w żywność przez internet - podaje PR Portal.

 E-konsumentka to młoda kobieta, mężatka z wykształceniem wyższym mieszkająca w dużym mieście. W internecie najczęściej rozgląda się za ubraniami, butami i dodatkami. Głównym atutem wirtualnych sklepów są dla niej atrakcyjne ceny produktów, ale inne aspekty (np. opis produktu, komentarze internautów czy galeria zdjęć produktu) są również w jej odczuciu bardzo istotne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane