Kolejna sieć handlowa postawi na produkty bio

Autor: dlahandlu.pl 11 września 2009 09:39

Jak udało nam się ustalić sieć Real pracuje obecnie nad wprowadzeniem do swojej oferty kolejnej marki własnej - Real Bio. Może ona pojawić się na półkach jeszcze w tym roku. - Wiele zależeć będzie jednak od efektów rozmów z producentami - zaznacza Marek Kowalczyk, odpowiedzialny za marki własne sieci.


Według niego głównym problemem jest zagwarantowanie dostaw do wszystkich sklepów sieci w całym kraju. - Podstawowym warunkiem z naszej strony jest bowiem wprowadzenie marki jednocześnie we wszystkich sklepach - twierdzi nasz rozmówca.
Produkty w ramach marki Real Bio będzie można znaleźć na półkach wśród podobnych produktów innych producentów. - Nie planujemy wydzielać specjalnej strefy na ekspozycję produktów ekologicznych. Uważamy, że klient powinien móc porównać naszą markę z innymi, podobnymi - wyjaśnia przedstawiciel sieci.
Real Bio będzie już trzecim segmentem marek własnych w Real. Obecnie w ofercie są marki TiP (marka najtańsza) oraz Real Quality (segment umiarkowany). - Pod koniec przyszłego roku wprowadzimy kolejną markę, tym razem w segmencie premium - Real Selection. Zakres oferty tej marki będzie jednak mocno uzależniony od aktualnej sytuacji ekonomicznej w naszym kraju i od tego czy nasi klienci będą wykazywali zainteresowanie dobrymi jakościowo, ale i droższymi produktami - podkreśla Kowalczyk.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane