Kolporter będzie modyfikował standardy merchandisingowe

Autor: dlahandlu.pl 18 sierpnia 2009 11:17

Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe chce bliżej przyjrzeć się specyfice pracy sprzedawców w salonikach prasowych, dlatego sam na kilka godzin stanął za ladą jednego w warszawskich saloników. Wkrótce zamierza poznać specyfikę saloniku, działającego na osiedlu mieszkaniowym. Wnioski z tych obserwacji będą wykorzystane w praktyce.

 - Wnioski wykorzystamy do modyfikacji standardów merchandisingowych - podkreśla Mateusz Wiśniewski. - Chociaż w sieci obowiązują nas standardy dotyczące oferowanego asortymentu, to warto słuchać uwag i opinii partnerów dotyczących modyfikacji oferty. Moje kilkugodzinne doświadczenia za ladą zostaną też na pewno wykorzystanie do udoskonalenia oprogramowania stosowanego w salonikach, tak, aby stało się bardziej przyjazne w obsłudze - dodaje Wiśniewski.

Ostatnio Kolporter oglosił, że szuka inwestora dla sieci 900 saloników prasowych.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane