REKLAMA
REKLAMA

Kolporter: Marki własne dają większe marże

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 5 sierpnia 2009 09:29

Spółka Kolporter Service coraz dynamiczniej wchodzi na rynek marek własnych, wprowadzając napoje energetyczne i izotoniczne o kilku smakach. W planach jest powiększenie tej oferty o mrożone herbaty, słodycze, leki OTC i wodę mineralną.

REKLAMA

- Poszerzamy ofertę o produkty, których najbardziej oczekują nasi klienci, bo sprzedając je mogą uzyskać znacznie wyższą od standardowej marżę - mówi Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Service. -

Zdaniem Krzysztofa Żądło marki własne w różnych grupach asortymentowych będą się w Polsce dynamicznie rozwijać. Świadczą o tym przykłady ich rosnącej sprzedaży w dużych sieciach detalicznych. Podobne tendencje występują również na rynkach zagranicznych, np. w Niemczech, gdzie papierosy pod markami własnymi to około 20 proc. rynku.
- Potencjał rozwojowy dla tego segmentu jest bardzo duży, dlatego już wprowadziliśmy do dystrybucji napoje energetyczne „Tabu" oraz izotoniczne„Vita Drink". W pierwszej dekadzie września w naszej ofercie pojawi się mrożona herbata „Vita Drink" ice tea, niebawem dojdą słodycze impulsowe, a w planach są tabletki OTC i woda mineralna.

Dodajmy, że w wśród napojów wprowadzony do sprzedaży w maju energetyk „Tabu" jako jedna z trzech dystrybuowanych przez Kolportera Service marek (pozostałe to „Red Bull" i „Tiger" ), ilościowo stanowi już około 20 procent przychodów w tej kategorii.
Kolporter Service wspiera sprzedaż marek własnych programem zakupowym „Karaiby", w którym wszyscy detaliści, po dokonaniu zakupów na określoną regulaminem kwotę, mogą pojechać na atrakcyjną wycieczkę. Produkty tej kategorii są też promowane w punktach sprzedaży, przy użyciu wysokiej jakości materiałów POS (woblery, plakaty, standy, ulotki informacyjne).
- Ponadto promujemy nasze marki własne w gazetach promocyjnych dostarczanych do wszystkich naszych kontrahentów i na stronach www - mówi Żądło. - Korzyść dla sprzedawców to przede wszystkim już wspomniana zwiększona marża handlowa, którą zapewniamy, i konkurencyjna cena. W przypadku napoju energetycznego „Tabu" sugerujemy cenę na poziomie 1,99 zł, a oferowany produkt pod względem jakości opakowania i napoju mieści się w segmencie premium, w którym cena produktów jest przecież znacznie wyższa - wyjaśnia.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA