REKLAMA
REKLAMA

Kolporter szuka partnera z branży FMCG

Autor: dlahandlu.pl 12 października 2009 09:15

Niewykluczone, że obok będącego własnością Kolportera logotypu Top Press niebawem nad wejściami do nowych saloników prasowych kieleckiej spółki pojawi się drugi brand, należący do któregoś z koncernów tytoniowych lub operatorów komórkowych. Byłby to pierwszy tego typu projekt na polskim rynku.

REKLAMA

- Rozmawiamy z czołowymi polskimi firmami z tych branż, kilku bardzo renomowanych partnerów biznesowych jest bardzo zainteresowanych rozwojem sieci Top Pressów posiadających wybraną kategorię produktową bardziej rozwiniętą handlowo i marketingowo, wraz z silną obecnością brandu partnera - twierdzi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe, spółki zarządzającej siecią Top Press. - Takie wzajemne wspieranie się marek da wiele korzyści sprzedażowych i kosztowych współpracującym firmom, a przede wszystkim tworzy nową jakość dla klientów - dodaje prezes Wiśniewski.
Top Press to nowy brand w ofercie Kolportera. W chwili obecnej funkcjonuje już 10 takich saloników, w najbliższych miesiącach w centrach handlowych na terenie całej Polski ma powstać kolejnych 50 Top Pressów. Od tradycyjnej sieci Kolportera różnią się one nie tylko nazwą i logotypem, lecz także meblami i standardami merchandisingowymi stosowanymi przy ułożeniu towarów. Wprowadzone modyfikacje skutkują nawet 30 procentowym wzrostem sprzedaży

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA