Kolporter wypowiada umowy franczyzobiorcom Dobrego Wyboru

Autor: Wiadomości Handlowe 20 marca 2009 09:53

Kolporter wypowiada umowy franczyzowe właścicielom około 10, spośród 30 placówek zrzeszonych w sieci Dobry Wybór. Maciej Topolski, rzecznik Kolportera zapewnia, że spółka się nie wycofuje, jedynie pracuje nad modernizacją koncepcji tego projektu - podały Wiadomości Handlowe.

Maciej Topolski przekonuje, że umowy są rozwiązywane na stałe. Firma pozbywa się tych detalistów, którzy - jak twierdzi - nie sprostali wymaganiom sieci, bo ich obrót ze współpracy z Kolporterem był zbyt niski. Jakiego rzędu obroty zadowalają sieć? - tego Topolski nie chce zdradzić. - Z około 20 sklepami umowy wciąż obowiązują i nie zamierzamy ich rozwiązywać - przekonuje w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi. Twierdzi, że zapadła decyzja o odchudzeniu sieci o 10 placówek, spośród około 30 działających. - Wymusił ją kryzys. Musimy zastanowić się nad ulepszeniem koncepcji Dobrego Wyboru. Sieć musi być rentowna - podkreśla Topolski, ale o szczegółach zmiany koncepcji nie chce rozmawiać. - Projekt Dobry Wybór nie zostanie zaniechany, prace nad jego modernizacją trwają. Kolporter na pewno nie rezygnuje z handlu artykułami spożywczymi - zapewnia Topolski.

Wcześniej lider rynku salonów prasowych informował, że pewnych modyfikacji wymaga także koncept sklepów własnych działających pod szyldem Meta Market. Zamiast zapowiadanego dynamicznego rozwoju, sieć liczy obecnie zaledwie 11 sklepów, a firma nie przewiduje nowych otwarć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane