Kolporter wystawia na sprzedaż udziały w sieci 900 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 7 sierpnia 2009 09:39

Spółka Kolporter Sieci Handlowe szuka inwestora dla sieci saloników prasowych. - Celem jest dalszy dynamiczny rozwój sieci, która w ostatnim roku uzyskała 13 procentowy wzrost sprzedaży - poinformowała spółka. Zarząd Kolportera Sieci Handlowe wybrał już doradcę, który pomoże w sfinalizowaniu transakcji - jest nim działający w Europie centralnej i wschodniej bank inwestycyjny „Trigon".

- Widzimy duży potencjał rozwojowy w sieci saloników prasowych, najlepszym dowodem na to są wyniki za ostatnie 12 miesięcy. Aby utrzymać dotychczasową dynamikę, potrzebny jest kapitał, dlatego podjęliśmy decyzję o poszukiwaniu inwestora branżowego lub finansowego - mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe. - Możliwe są dwa scenariusze - jeśli znajdziemy inwestora zainteresowanego zakupem części udziałów w sieci saloników prasowych, dzięki pozyskanym środkom będziemy wspólnie rozwijać tę sieć sprzedaży. Jeśli otrzymamy atrakcyjną ofertę na zakup całości sieci saloników, na pewno ją rozważymy.
Jeśli dojdzie do sprzedaży saloników, Kolporter chce pozyskany kapitał przeznaczyć na inwestycje w nowe przedsięwzięcia biznesowe.
Sieć Saloników Prasowych Kolportera licząca około 900 placówek sprzedaje m.in. prasę, papierosy, prepaidy, słodycze, napoje, baterie, artykuły tytoniowe i zabawki oraz oferuje klientom usługi dodatkowe: lotto i opłatę domowych rachunków.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane