REKLAMA
REKLAMA

Koniczynka: konkurencja na rynku pozytywnie wpływa na jakość

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 9 kwietnia 2010 14:11

Koniczynka: konkurencja na rynku pozytywnie wpływa na jakość

Choć konkurencja na rynku sklepów spożywczych jest coraz większa, a wielu handlowców skarży się na spadki obrotów, przedstawicielka sieci Koniczynka, należącej do spółki Detal Holding, uważa to współzawodnictwo za pozytywne zjawisko. - Rynek weryfikuje, które podmioty przetrwają. Tylko najbardziej rzetelne, racjonalne ekonomicznie oraz profesjonalnie przygotowane oferty mają szanse się obronić. Przekłada się to znacząco na zwiększenie konkurencyjności zrzeszonych w nich punków detalicznych - uważa Magdalena Birkowska.

REKLAMA

Przedstawicielka firmy przekonuje, że warto podjąć współpracę z siecią. - Dla naszych franczyzobiorców jako jedyni w Polsce przygotowaliśmy możliwość nabycia udziałów swojej regionalnej spółki Koniczynka. Oprócz tego sklepy zrzeszone w sieci otrzymują rabaty retrospektywne, biorą udział w programach i konkursach lojalnościowych. Pierwsza grupa zwycięzców w marcu wyjechała na narty, na pięciodniowy pobyt w Alpach - mówi Magdalena Birkowska.

Aktualnie liczba zrzeszonych sklepów pod wspólnym logo Koniczynka to ponad 100 placówek detalicznych. Docelowo liczba ta wzrośnie do 300 placówek detalicznych na terenie całego kraju.

Detal Holding to spółka matka spółek regionalnych, w skład których jako udziałowcy wchodzą indywidualni, lokalni kupcy. Spółki otwierane są na
terenie całego kraju. Na chwilę obecną uruchomiono spółki regionalne w Pile, Toruniu, Kaliszu, Gorlicach, Poznaniu i Lesznie. W roku 2009 otwarte zostaną kolejne spółki regionalne w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Koszalinie, Gorzowie, Krakowie i Wrocławiu.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA